ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ

  1. Αρχική
  2. ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ

ΟΡΟΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ


• Παράδοση για Αθήνα 6 ημέρες την εβδομάδα (Δευτ-Σαβ) από τις 09.00 έως τις 19.00

•Οι παραγγελίες θα πρέπει να είναι από το ποσό τον 20€ και άνω συν έξοδα αποστολής. Τα έξοδα αποστολής καθορίζονται από την περιοχή παράδοσής . Επίσης το κατάστημα δεν φέρει ευθηνή για την αποστολή από τρίτους(courier ταξί μεταφορική).

•Τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν από το ποσό των 100€

•Το κατάστημα δεν φέρει ευθηνή για τυχόν απώλειες η ζημίες που μπορεί να προκληθούν από τρίτους

• Αυθημερόν παραδόσεις γίνονται όταν η παραγγελία έχει καταχωρηθεί στο σύστημα μας έως τις 14:00 τοπική ώρα.
• Αν καταχωρήσετε την παραγγελία σας μετά τις 14:00 και επιθυμείτε να παραδοθεί αυθημερών καλέστε μας στο 2105812026, για να σας ενημερώσουμε αν είναι εφικτή η παράδοσή της. Εάν δεν υπάρξει τηλεφωνική συνεννόηση και ενημέρωση, η παραγγελία σας θα παραδοθεί την επόμενη ημέρα σε συνεννόηση με τον παραλήπτη.
• Για παραδόσεις μετά τις 21:00μμ, επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά, ενδέχεται να μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε μόνο κατόπιν συνεννόησης.
• Σε μεγάλες ονομαστικές γιορτές (όπως π.χ. Κωνσταντίνου & Ελένης) και σε ημέρες που γιορτάζονται μεγάλα γεγονότα (γιορτή της Μητέρας-Βαλεντίνου-Χριστούγεννα-Πρωτοχρονιά) για την γρήγορη και έγκαιρη διεκπεραίωση των παραγγελιών σας, είναι καλύτερα να δίνονται 2-4 ημέρες πριν.
• Σε περίπτωση που η περιοχή παράδοσης είναι εκτός κέντρου πόλεως ενδέχεται να υπάρχει επιπλέον κόστος μεταφοράς. Καλό είναι αν η παράδοση είναι σε κάποιο απομακρυσμένο μέρος να επικοινωνείτε πρώτα μαζί μας.
• Όταν λάβουμε την παραγγελία σας, το τμήμα παραδόσεων θα τηλεφωνήσει στον παραλήπτη για να κανονίσει το χρονικό περιθώριο που ο ίδιος επιθυμεί. Δεν γνωστοποιούμε ποιος στέλνει τα λουλούδια αλλά με αυτό τον τρόπο η παραγγελία σας θα παραδοθεί σωστά.
• Αν δεν θέλετε να τηλεφωνήσουμε αυτό μπορεί να γίνει μόνο σε εργασιακούς χώρους, όπου και αν ο παραλήπτης απουσιάζει το δώρο θα αφεθεί εκεί χωρίς να φέρουμε ευθύνη αν ο παραλήπτης τελικά κάποτε το λάβει.
• Αν επίσης πάλι για κάποιο δικό σας λόγο δεν επιθυμείτε να τηλεφωνήσουμε στον παραλήπτη και η παράδοση είναι σε σπίτι, μπορούμε να κάνουμε μία και μόνο δοκιμή παράδοσης αλλά αν για τον οποιοδήποτε λόγο δεν καταφέρουμε να το παραδώσουμε, το δώρο σας θα επιστραφεί στο κατάστημα, σας ενημερώνουμε και προγραμματίζεται για δεύτερη παράδοση σε συνεννόηση με τον παραλήπτη. Σε αυτή την περίπτωση επιβαρύνεστε με το ποσό τις περιοχής για την εκ νέου αποστολή της παραγγελίας σας.
• Αν γνωρίζετε ότι παραλήπτης βρίσκεται στη διεύθυνση που μας δηλώσατε και για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα (π.χ. 11:00-11:30), θα πρέπει να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά ώστε να σας γνωστοποιήσουμε αν είναι εφικτή η παράδοση.
• Σε περίπτωση που ο παραλήπτης δεν επιθυμεί να παραλάβει το δώρο σας, η παραγγελία θα επιστραφεί στο κατάστημα και θα πρέπει να γίνει η παραλαβή από τον πελάτη. Το κατάστημα δεν κάνει επιστροφή χρήματων ούτε αλλαγή προϊόντων.
• Σε περίπτωση έκτακτων κυκλοφοριακών συνθηκών στην πόλη, απεργιών ή ακραίων καιρικών φαινομένων το κατάστημά μας δεν ευθύνεται για τυχόν καθυστερήσεις.
• Στην παράδοση παίρνουμε υπογραφή από τον παραλήπτη εφόσον μας το ζητήσετε και σας παρέχεται η δυνατότητα επιβεβαίωσης. Παραμένει στο αρχείο μας για μια εβδομάδα.
• Η χρέωση της κάρτας σας γίνεται στο ασφαλές περιβάλλον της Εθνικής της Άλφα και της Πειραιώς παρέχοντας σας την άψογη ασφάλεια στις συναλλαγές σας.
• Συμπληρώνετε στην φόρμα της παραγγελίας σωστά όλα τα πεδία με αστερίσκο για να αποφύγετε τυχόν καθυστερήσεις στην ημερομηνία παράδοσης.
• Σε περίπτωση λάθος συμπλήρωσης των στοιχείων παραλήπτη ή δικά σας δεν φέρουμε ευθύνη για τυχόν καθυστέρηση στην παράδοση.
• Κάποια λουλούδια, χρώματα ή υλικά μπορεί να διαφέρουν από τα εικονιζόμενα προϊόντα όμως θα είναι της ίδιας αξίας και αρίστης ποιότητάς.

Διαθεσιμότητα

Σε περίπτωση που ένα από τα προϊόντα μας δεν είναι διαθέσιμο το προσωπικό του www.elliflowers,gr δεσμεύεται να επικοινωνήσει μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ή τηλεφωνικά,  εντός 2 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία της παραγγελίας πληροφορώντας τον Πελάτη για την προθεσμία εντός της οποίας θα μπορεί να παραδοθεί το προϊόν.

Μπορεί να υπάρχουν μικρές διαφοροποιήσεις, στα πλαίσια του λογικού, στα προϊόντα μας. 

Παραδείγματα:

  • Φυλλώματα εποχής ή πρασινάδες/γαρνιτούρα μπορεί να διαφέρουν από την φωτογραφία ανάλογα με την εποχή.

  • Διαστάσεις των φυτών μπορεί να έχουν μικρή απόκλιση.

  • Χρωματικός τόνος λουλουδιών κα.

Σε κάθε περίπτωση προσπαθούμε να παραδίδουμε ένα αποτέλεσμα αντάξιο με αυτό που βλέπετε και στο site μας.
• Μετά την αποστολή της παραγγελίας σας θα λάβετε ένα αυτοματοποιημένο e-mail από το σύστημα που θα επιβεβαιώνει ότι η παραγγελία σας θα φτάσει σε εμάς. Αν δεν λάβετε αυτό το mail μέσα σε 1ώρα από την αποστολή της παραγγελίας σας επικοινωνήστε μαζί μας καθώς είναι πολύ πιθανό ή να μην έχει ολοκληρωθεί η παραγγελία ή να έχετε καταχωρήσει το email σας λάθος.
• Αν επιλέξετε τραπεζική κατάθεση 1) Για να εκτελεστεί η παραγγελία θα πρέπει πρώτα να εμφανιστεί η κίνηση στον λογαριασμό μας (αν είστε κάτοικος του εξωτερικού αυτό μπορεί να πάρει έως και 5εργάσιμες), 2) Τα έξοδα τραπέζης επιβαρύνουν τον πελάτη εξ’ ολοκλήρου.-ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΝΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΠΕΛΑΤΕΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ-Μεταφορές από τράπεζες του εξωτερικού κάνουν συνήθως 3-5 εργάσιμες για να φανούν και έχουν έως και 7ευρώ κρατήσεις.